Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16 hod.)
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. GARANCE SPOKOJENÉHO ZÁKAZNÍKA
GARANCE SPOKOJENÉHO ZÁKAZNÍKA

GARANCE SPOKOJENÉHO ZÁKAZNÍKA

Dobrý den

Děkujeme za návštěvu našeho e-shopu.

V našem rodinném e-shopu si velice vážíme našich zákazníků. Záleží nám na tom, aby zákazníci dostali zboží v nejvyšší kvalitě a s nejmenší možnou časovou prodlevou. V rámci garance spokojeného zákazníka Vás chceme informovat o těchto garancích:

1.  Zboží inzerované na našich stránkách je skladem.  

U zboží uvádíme aktuální skladové zásoby, které se aktualizují po každé provedené objednávce. Hračky máme na externím skladu - všechny hračky na našem e-shopu jsou dostupné z velké části ve větším množství. Data z externího skladu neaktualizujeme tak rychle z technických důvodů. Takže pokud se sejde více objednávek najednou, pak se u položek s posledními kousky může stát, že se stihnou vyprodat. Za toto se předem omlouváme.  

 
2. Odešleme ještě dnes 
 
Objednávky na dobírku přijaté do 10 hodin a také objednávky zaplacené do 10 hodin ( rozumí se připsání na náš účet) jsou zpravidla expedovány ještě ten den na Depo jednotlivých přepravců kromě PPL. PPL si sváží balíky v dopoledních hodinách sama. Ostatní objednávky jsou expedovány druhý den. V závislosti na problému s nižším počtem zamestněnců na externím skladu vlivem karantén odesíláme aktuálně většinu hraček druhý den od přijetí objednávky. Za zdržení se omlouváme. 
 
3. Garance vrácení peněz do 14 dnů 
 
Nejste spokojeni s výrobkem? Představovali jste si ho jinak a takový zrovna nechcete? Pak máte možnost do 14 dní odstoupit od smlouvy a zaslat nám balíček zpět. Jen nás prosím dopředu informujte, abychom balíček očekávali a spojili si ho s Vámi - a mohli obratem vrátit Vaše peníze. Jen malá poznámka - náklady spojené s vrácením zboží neproplácíme. 
 
4. Okamžitá náprava chyb při expedici

V případě jakéhokoliv pochybení při balení balíčku - chybějící kousek či záměna zboží - nás neprodleně kontaktujte budeme záležitost přednostně řešit a dostanete od nás správné zboží obratem. Předem se za tuto situaci hluboce omlouváme, ale jsme jen lidé a také se občas můžeme poplést.
 
5. Poškození balíčku

Pokud při obdržení balíčku vidíte poškození tohoto balíku nepřiměřeným zacházením, pak to ihned projednejte s dopravcem a sepište s ním reklamační protokol. Neodnášejte zboží z výdejního místa a pak nereklamujte!!! Musíte nejdříve reklamovat.  Náleží Vám odškodné od přepravce. Vaše balíčky jsou pojištěny proti ztrátě i poškození. Pokud by došlo k vážnému poškození zboží ve Vašem balíčku, pak nás o tom infomujte a domluvíme se, zda budete chtít poslat nové zboží.  

Těšíme se na každý Váš dotaz a objednávku.
Kontaktujte nás na telefonu 777 275 450 nebo na našem e-mailu: info@zelenekroky.cz

tým e-shopu Zelené kroky

Ohodnoťte nás

Zelené kroky na Firmy.cz

Hodnocení obchodu na Zboží.cz

Kde nás najdete

Výdejní místo eshopu Zelené kroky

Růžový Pahorek 549

Frýdek-Místek

738 01

odkaz na mapu

Kontakty
Zákaznická podpora
(Po-Pá, 8-16 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz